Blogokos

Blogokos

Fashion blogging - öncélú magamutogatás, új művészeti ág vagy mi az isten?

2016. szeptember 22. - NinaNinja

pexels.png

 

Biztosak vagyunk benne, hogy minden lánynak, nőnek van legalább egy úgynevezett "divatblogger" a tarsolyában, aki böki a csőrét, a hideg, véres verejték veri tőle, vagy legszívesebben felmászna tőle a fal tetejére, amiről az imént 10 körömmel kaparta le a vakolatot. 

Nem szeretnénk ennek a cikknek a keretei között megosztani azt, hogy számunkra kik ezek bloggerinák, és az illusztráció sem rájuk utal, ennek a posztnak az egyedüli célja a divatblogger jelenség elemezgetése, és azoknak a pontoknak a megtalálása, amiken túl tud lépni a fashionblogging az öncélú magamutogatáson. 

Fotográfiai érték divatfotózás kategóriában

 

Van nem is egy híres divat témában blogoló hölgy, akinek alkotásai fotográfiai értékkel bírnak, és nem magukat fotóztatják, hanem ők maguk állnak a saját kamerájuk elé, hiszen, hogyan lehetne egyszerűbben modellt szerezni, ha nem saját magadat fotózod? Nyilván akkor is teremthet értéket egy fashion blogfotó, ha egy fotós előtt illegett-billegett a modell, de így egészen biztosan kevesebb a blogger hozzáadott értéke a végeredményhez, mint abban az esetben, ha saját magát kapja lencsevégre. 

City hangs the other day in a comfy romper and of course a plaid to give the outfit a lil somethin' somethin' ��

Rachel Marie Iwanyszyn (@jaglever) által közzétett fénykép,

Kiállás eszmék és jó ügyek mellett 

 

Simán ki lehet állni egy divatbloggal is jó ügyek mellett, további értelmet adva a nézzétek milyen jól nézek ki és csinos vagyok posztoknak. Van olyan divatblogger, aki nem hajlandó Kelet-Ázsiában gyerekmunkával és 12 munkaórával operáló üzemekben gyártott darabokat hordani, és ennek rendszeresen hangot is ad, de nem kell nagyon messzire menni, ha jó példára vagyunk kíváncsiak. A bántalmazott nők segítésére irányuló "Nekem is fáj" kampányba nem egy hazai blogger beszállt. 

 

 

Több értékteremtő pontot sajnos nem sikerült azonosítani :(

Ha csak nem akarjuk ráfogni arra, hogy a sikeres blogok 99%-a gyakorlatilag reklámfelületté válik a divat és szépségápolási és még ki tudja milyen márkák számára. De nem, erre nem akarjuk ráfogni, hogy ez érték volna.

Ti mit gondoltok, értéket teremthet egy divatblog vagy öncélú magamutogatás? 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogokos.blog.hu/api/trackback/id/tr1411730651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása