Biztosak vagyunk benne, hogy minden lánynak, nőnek van legalább egy úgynevezett "divatblogger" a tarsolyában, aki böki a csőrét, a hideg, véres verejték veri tőle, vagy legszívesebben felmászna tőle a fal tetejére, amiről az imént 10 körömmel kaparta le a vakolatot.
Nem szeretnénk ennek a cikknek a keretei között megosztani azt, hogy számunkra kik ezek bloggerinák, és az illusztráció sem rájuk utal, ennek a posztnak az egyedüli célja a divatblogger jelenség elemezgetése, és azoknak a pontoknak a megtalálása, amiken túl tud lépni a fashionblogging az öncélú magamutogatáson.
Fotográfiai érték divatfotózás kategóriában
Van nem is egy híres divat témában blogoló hölgy, akinek alkotásai fotográfiai értékkel bírnak, és nem magukat fotóztatják, hanem ők maguk állnak a saját kamerájuk elé, hiszen, hogyan lehetne egyszerűbben modellt szerezni, ha nem saját magadat fotózod? Nyilván akkor is teremthet értéket egy fashion blogfotó, ha egy fotós előtt illegett-billegett a modell, de így egészen biztosan kevesebb a blogger hozzáadott értéke a végeredményhez, mint abban az esetben, ha saját magát kapja lencsevégre.
Kiállás eszmék és jó ügyek mellett
Simán ki lehet állni egy divatbloggal is jó ügyek mellett, további értelmet adva a nézzétek milyen jól nézek ki és csinos vagyok posztoknak. Van olyan divatblogger, aki nem hajlandó Kelet-Ázsiában gyerekmunkával és 12 munkaórával operáló üzemekben gyártott darabokat hordani, és ennek rendszeresen hangot is ad, de nem kell nagyon messzire menni, ha jó példára vagyunk kíváncsiak. A bántalmazott nők segítésére irányuló "Nekem is fáj" kampányba nem egy hazai blogger beszállt.
Több értékteremtő pontot sajnos nem sikerült azonosítani :(
Ha csak nem akarjuk ráfogni arra, hogy a sikeres blogok 99%-a gyakorlatilag reklámfelületté válik a divat és szépségápolási és még ki tudja milyen márkák számára. De nem, erre nem akarjuk ráfogni, hogy ez érték volna.