Blogokos

Blogokos

Blogolás üzleti szemmel

2016. november 10. - sabarni

blg-1.jpg

Van egy jó vállalkozásod, azonban nem tudod hogyan növelhetnéd annak ismertségét az online térben? Amennyiben te is ezzel a problémával állsz szemben, ehhez adunk néhány támpontot.

Manapság, az egyre inkább növekvő vállalkozói kedv hatására, illetve a gombamód növő és terjedő startup-ok világában elengedhetetlen, hogy a vállalkozások valódi hangsúlyt fektessenek cégük észlelhetőségére, és megjelenésére. 

blg-1.jpg

A 21. században, az internet korában szinte adott a lehetőség, hogy online térre tereljék ezt a dolgot a vállalkozások. Ennek egyik egyszerű, és relatíve olcsó módja a blogolás.

Ha azt szeretnéd, hogy te, valamint az általad működtetett vállalkozás, vagy az a vállalat akinek dolgozol, iparági szakértőként legyen elkönyvelve a köztudatban, erre egy nagyszerű megoldás a blogolás. Ez a legjobb módszer arra, hogy megerősítsd a szakértelmed az online csatornákon, így a fogyasztók fejében azzal, hogy célzott, az általad választott témát megfelelő módon körüljárt cikkeket társz a nyilvánosság elé, ezáltal építve a brand-et és a vállalat reputációját.

Sok előnye van a blogolásnak, úgy mint:

  • Építi a megítélést azáltal hogy szakértelmedet igazolod
  • Lehetőséged ad információ megosztásra, és üzleti kapcsolatok kiépítésére mind ügyfelekkel, mind együttműködő partnerekkel
  • Tájékoztatja az embereket azokról az egyéb dolgokról, amikkel vállalkozásod foglalkozik, úgy mint konferenciák, események stb.
  • Lehetőséget teremt arra, hogy online közösséget építs ki magadnak a vállalatod szimpatinzásainak segítségével
  • Nem utolsó sorban pedig adott esetben az internetes keresések találati listájának előkelőbb helyén végzel a fogyasztók által végzett egy-egy keresés alkalmával.

A legfontosabb szabályok és jótanácsok az üzleti blogok vezetése kapcsán:

Kiemelkedően fontos rész a tervezés

A legfontosabb kezdeti lépés a blog létrehozását megelőzően, hogy megválasztod a megfelelő domain nevet blogod számára, mely könnyen megjegyezhető, és reflektál a vállalatodra. Adott esetben érdemes lehet a weblapon erre külön felületet létrehozni.

Válassz egy egy napot, illetve konkrét időpontot a blogod vezetésére, melyet a jövőben szigorúan követsz, így az írásaid követők könnyen alkalmazkodnak a blogposztok érkezési idejéhez, és nagyobb arányban fogják azt követni.

A rendszeres blogolás egy kemény és megerőltető feladat, érdemes több emberre bízni, ehhez kapcsolódóan egy csapatot kialakítani, így a blog mindig friss, hiteles marad, nem pedig erőltetett, nehezen kiizzadott cikkek gyűjtőpontja. Ebből fakadóan nem érdemes soha erőltetni senkit blogolásra.

A tartalom egy sarkalatos pont

A blog lényege maga a tartalom, a „kontent”. Azok a szavak, mondatok, és képek, amit megosztasz a követőkkel. Mindig valós gondolatok, érzések és ötletek alkosság a blogod tartalmának magját, hogy az üzenet őszinte, ne pedig mesterkélt legyen. Emellett persze a tartalom mellett fontos az, hogy a blogposztok reflektáljanak a vállalat kultúrájára, miliőjére és magára a vállalati értékrendekre, valamint célkitűzésekre is.

blg-2.jpg

Reméljük ez a néhány sor gondolatébresztőként tud hatni, abban az esetben ha szeretnéd vállalatod láthatóságát növelni, azonban nem tudod, mi is lenne ennek a legjobb módja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogokos.blog.hu/api/trackback/id/tr2411948497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása